Mapa strony
Pages
- Strona główna
- Informacja o dostępności
- Uczelnia dostępna
- Jednostki organizacyjne uczelni
- Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych (pok. 110)
- Biuro Karier i Staży Zawodowych
- Senat
- Kolegium Rektorskie
- Konwent
- Zakład Technik Teleinformatycznych
- Studium Języków Obcych (p. 214)
- Studium Wychowania Fizycznego
- Biblioteka (p. 110)
- Pełnomocnicy Rektora
- Zakłady dydaktyczno-naukowe
- Biuro Rekrutacji i Promocji
- Biuro Spraw Studenckich (p. 101)
- Biura Projektów
- Biuro administracyjne
- Rektorat (p. 219)
- Kwestura (p. 204)
- Inspektor ochrony danych
- Polityka Cookies
- Wykładowcy
- Uczelnia
- Katalog prac dyplomowych
- Studenci
- Kontakt
- Kandydaci
- Vademecum Kandydata
- Dlaczego WWSI?
- Studiuj na WWSI
- Studia inżynierskie – informatyka
- Studia magisterskie – informatyka
- Studia podyplomowe
- MSc in Computer Science
- Absolwenci WWSI w czołówce najlepiej opłacanych informatyków w Polsce
- Role zawodowe 5539 absolwentów Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki
- Absolwenci
- Biblioteka
- Mapa strony
- Polityka prywatności
- Otwarte obrony prac dyplomowych – 25 maja 2023
- Semestr 1.0 płatności
- Uczelnia Dostępna
- Wrażenia studentów z pobytu w uczelni partnerskiej
- Uczelnia SMART
- Uczelnia Specjalistyczna
- Uczelnia Otwarta
- Uczelnia Q
- Uczelnia AI
- Uczelnia Międzynarodowa
- Uczelnia Przyjazna
- Uczelnia Praktyczna
- Dziewięć powodów dlaczego warto zdecydować się na studia w Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki
- Uroczystość wręczenia dyplomów inżynierskich
- Młodzieżowa Akademia IT
- Projekty zrealizowane
- Kontakt
- Kursy dla nauczycieli
- Kursy dla nauczycieli – nowa edycja
- Kursy dla nauczycieli – Podstawy tworzenia aplikacji okienkowych w Pythonie
- Kursy dla nauczycieli – Od podstaw Pythona do sieci neuronowych
- Kursy dla nauczycieli – Podstawy języka SQL w środowisku MS SQL Server
- Kurs dla nauczycieli – Cyberbezpieczeństwo systemów i sieci teleinformatycznych
- Kurs dla nauczycieli – Aplikacje internetowe z pakietem Streamlit
- Otwarty Uniwersytet WWSI dla uczniów
- INFONALIA – jak to działa? Wykłady dla grup szkolnych
- Zaświadczenia i certyfikaty
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Python – od funkcji liniowej do sieci neuronowej
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Jak polubić sztuczną inteligencję
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Dlaczego Python jest modny i jak najlepiej go zrozumieć
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Adresowanie komputerów we współczesnych sieciach teleinformatycznych
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Zbuduj własną aplikację z chatbotem
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Jak dane rządzą światem
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Internet rzeczy
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Chmura obliczeniowa AWS
- Formularz zapisu na wykład grupowy – Grafika komputerowa – zastosowanie
- Formularz zapisu na wykład grupowy – JavaScript w akcji – historia, możliwości, przyszłość
- Kursy dla uczniów – powtórka do matury
- Koło naukowe – Samozwańczy praktycy AI
- Moduły – Otwarty Uniwersytet WWSI
- Semestr 1.0
- Wolny słuchacz – studia inżynierskie