Kadra dydaktyczna
Andrzej Bartkowiak - ukończył specjalność automatyka i cyfrowe systemy sterowania na Politechnice Poznańskiej. Od końca lat dziewięćdziesiątych zajmuje się tematyką zarządzania usługami IT. Posiada certyfikaty ITIL ® Expert, ITIL ® Service Manager, ITIL ® Practitioner , ISO 20000 Consultant/Manager i audytor wiodący ISO 20000, także auditor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 oraz ciągłością działania ISO 22301. Jest akredytowanym trenerem ITIL®. Posiada również certyfikaty w zakresie zarządzania Projektami PRINCE2® Practitioner.
Jako dyrektor odpowiedzialny za obsługę i eksploatację systemów oraz wsparcie środowiska użytkownika ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą i usługami IT.
W latach 2001-2003 współtworzył model bazujący na praktykach ITIL ®w organizacji IT Banku Zachodniego WBK S.A. W latach 2006-2008 odpowiedzialny z ramienia polskiej dywizji w międzynarodowym programie za certyfikację ISO/IEC 20000-1: 2005 (pierwsza w Polsce organizacja IT w instytucji finansowej). Organizacja IT BZ WBK była finalistą i laureatem konkursów Lider Wsparcia organizowanych przez HDI Polska w latach 2007 oraz 2009. Juror Konkursu w 2011 roku. W 2012 roku uzyskał tytuł Osobowość Roku 2011 w konkursie HDI. Współzałożyciel i członek IT Service Management Forum Polska.Od 2011 roku jest właścicielem firmy B-Option zajmującej się szkoleniami, audytami oraz projektami ITSM.
Paweł Bech - Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej (2000). Od roku 2000 związany zawodowo z Grupą PZU. Od roku 2002 pracuje dodatkowo w Wyższej Warszawskiej Szkole Informatyki (wcześniej Mila College). Specjalizuje się w metodykach zarządzania projektami. Jest praktykiem (doświadczenie w biznesie) zarządzania projektami IT. Od 2000 r. związany z biznesem i projektami (kierownik zespołu/projektu). Od roku 2002 pełnił funkcję Kierownika Projektu w kolejnych projektach realizowanych w Grupie PZU. Kierował jednymi z największych projektów informatycznych w przedsiębiorstwie (i ze względu na jego rozmiar w kraju) np. wymiana głównego systemu ERP lub głównego systemu HR. Posiada certyfikaty zawodowe firm Microsoft i APMG Ltd.
Waldemar Łabuda - absolwent Politechniki Warszawskiej (1980). W latach 1980-1995 pracował w Instytucie Badań Systemowych PAN. Przebywał na stażach zagranicznych, między innymi w International Institute for Applied Systems Analysis IIASA (Austria, 1987), jak również w innych europejskich ośrodkach naukowych uczestnicząc w projektach naukowo-badawczych. W 1987 r. obronił rozprawę doktorską (dyscyplina: informatyka, specjalności: analiza systemowa, modelowanie matematyczne, systemy komputerowe). Specjalizuje się w metodykach zarządzania projektami oraz inżynierii oprogramowania. Jego pasją jest edukacja, w tym edukacja przez projekty. Od 1995 r. związany z biznesem i projektami (kierownik zespołu/projektu). W latach 1997-1999 pełnił funkcję członka zarządu Szkoły Komputerowej Multitrade S.A. przejętej przez Prokom Software S.A. W latach 1999-2014 pracował na stanowisku dyrektora Oddziału, następnie dyrektora Biura Regionalnego Combidata Poland Sp. z o.o. (Grupa Asseco) w Warszawie. Od 2004 r. wykładowca, członek zespołu w projektach realizowanych przez WWSI. Członek PMI® (Project Management Institute). Posiada certyfikaty zawodowe firm Microsoft, Novell, SCO, jak również PMI® i APMG Ltd. (PRINCE2®, AgilePM®, ITIL®). Jest autorem wielu publikacji z zakresu edukacji i różnych aspektów zarządzania projektami.
Renata Podlewska - Jest akredytowanym trenerem SIAM®/VeriSM™,AgileScrum®. Posiada certyfikaty audytora wiodącego ISO 20000, Inspektora Ochrony Danych, audytora ISO27001 i 22301.
Przez większość swojej kariery zawodowej związana była z organizacją IT, w której pełniła m.in. role kierownika projektów z obszaru wdrażania systemów i procesów ITSM oraz Menadżera Procesów IT odpowiedzialnego za utrzymanie certyfikowanego na zgodność z międzynarodowym standardem ISO/IEC 20000 -1:2011 Systemu Zarządzania Usługami IT. Realizowała projekty wdrożeń Systemu Zarządzania Usługami IT w ramach łączenia organizacji IT podczas fuzji instytucji finansowych BZWBK i Kredyt Banku. W ramach systemów zarządzania usługami specjalizuje się w procesach zarządzania relacjami z biznesem oraz dostawcami IT , dla których wdrożyła autorskie rozwiązania zapewniające efektywność i zgodność procesów z obowiązującymi uregulowaniami. Pełniąc rolę menadżera procesów IT posiada duże , praktyczne doświadczeniu w zarządzaniu usługami IT oraz przeprowadzaniu audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych w zakresie międzynarodowego standardu zarządzania usługami ISO 20000 oraz standardów ciągłości bezpieczeństwa ISO22301 oraz ISO 270001.