IT Service Management based on ISO/IEC 20000
IT Service Management based on ISO/IEC 20000 (akredytowane szkolenie EXIN)
IT Service Management Foundation opisuje najważniejsze informacje i koncepcje
usługowego zarządzania IT oraz także ich relacje z innymi obszarami zarządzania jakością w organizacji. Wdrożenie projektu systemowego podejścia do zarządzania usługami opartego na Normie ISO 20000 gwarantuje organizacji ciągłe doskonalenia oraz wzrost efektywności i jakości świadczonych usług.
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki wraz z Akredytowanym Centrum Szkoleniowym EXIN - B-Option zapraszają zna dwudniowe szkolenie „ITSM Foundation based on ISO 20000”
Szkolenie ma na celu przedstawienie wiedzy i nabycie podstawowych umiejętności umożliwiających udział w zespołach organizacyjnych działających w ramach zarządzania usługami. Szczególnym tematem szkolenia jest system zarządzania usługami (SMS) i procesy zarządzania usługami. Celem szkolenia jest również poznanie podstawowych pojęć
i podstawowej terminologii zarządzania usługami IT w oparciu o najnowszą wersje międzynarodowego standardu
ISO / IEC 20000-1:2018.
Szkolenie obejmuje następujące obszary:
a) koncepcję Systemu Zarządzania Jakością Usług
b) międzynarodowy standard ISI/IEC 20000-1:2018 oraz rodzinę Norm ISO 20000
c) proces certyfikacji i audytowania jakości usług
d) wymagania Normy dotyczące Systemu Zarządzania Usługami
e) procesy objęte standardem i wymagania Normy
Omawiane są modele kompetencyjne dla ITSM bazującego na Normie ISO 2000 (szkolenia, certyfikacje)
Szkolenie kończy się akredytowanym egzaminem (EXIN) test w j. angielskim
Prowadzący szkolenie:
Andrzej Bartkowiak - ITIL® Expert, ITIL® Service Manager, ITIL® Practitioner, ISO/IEC 20000 Consultant/Manager. Audytor wiodący systemów zarządzania ISO/ISEC 20000, ISO 27001(akredytacja PCA), ISO 14001. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych. Od 2011 właściciel B-Option (projekty, audyty, szkolenia, doradztwo IT). Jest akredytowanym trenerem ITIL® SIAM™ VeriSM™ AgileScrum®. Posiada również certyfikaty w zakresie zarządzania Projektami PRINCE2® (Practitioner) oraz Ochrony Danych Osobowch (zgodne z RODO). Osobowość Roku 2011 "Lider Wsparcia" Help Desk Institute Polska. Juror Konkursu HDI Polska "Lider Wsparcia" Współzałożyciel i członek IT Service Management Forum Polska.
Wykładowca WWSI na studiach zagranicznych i podyplomowych Zarządzania Projektami (IT Service Management, ITIL®,SIAM®, VeriSM™, AgileScrum). Zrealizował w kilkudziesięciu firmach audyty, szkolenia i projekty
w zakresie dostosowania organizacji do wymogów RODO (ochrona danych osobowych). Akredytowany trener EXIN
Marcin Majdecki - Posiada certyfikaty audytora wiodącego ISO 20000, 27001,audytora ISO 22301. Jako audytor i praktyk posiada wieloletnie doświadczenie z obszarów obejmujących zarządzanie usługami, ciągłością działania i bezpieczeństwem informacji. Zrealizował szkolenia i audyty w wielu firmach polskich i zagranicznych. Akredytowany trener EXIN. Wykładowca WWSI na studiach zagranicznych Zarządzania Projektami (IT Service Management, ITIL®,SIAM™, AgileScrum). Zrealizował w kilkudziesięciu firmach audyty, szkolenia i projekty w zakresie systemów zarządzania jakością. Akredytowany trener EXIN
Cena szkolenia z egzaminem (brutto): wynosi 1500 PLN /osoba (dla studentów WWSI 1300 zł)
Termin szkolenia zostanie uzgodniony po zebraniu się min. 8 uczestników (5 szkolenie online).
Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu prosimy o kontakt pod adresem:wjakubowska@wwsi.edu.pl
*EXIN to globalny niezależny instytut certyfikujący dla profesjonalistów branży IT. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w certyfikowaniu kompetencji ponad 2 milionów specjalistów IT, EXIN jest wiodącym i zaufanym autorytetem na rynku IT. EXIN jest współinicjatorem ram e-kompetencji, które zostały stworzone w celu zapewnienia jednoznacznych zasad pomiaru certyfikacji ICT w Europie i poza nią. Ponad 1000 akredytowanych partnerów EXIN ułatwia egzaminy i oceny e-kompetencji w ponad 165 krajach i 20 językach.