Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Archiwum wiadomości >>> Nadmorski Blog Samorządu

Nadmorski Blog Samorządu

27 sierpnia 2006
No i niestety obóz dobiegł końca :( Dziś już wyjeżdżamy do Warszawy. Po śniadaniu przyszedł czas na pakowanie swoich rzeczy, a także sprzętu komputerowego. Niektórzy jeszcze zdążyli pożegnać morze i ok. 12.00 wszyscy już byliśmy w autokarze gotowi do odjazdu. Podróż trwała ok. 6 godzin ale nie była tak męcząca jak mogłoby się wydawać. Wszyscy wspaniale się bawili i na pewno długo nie zapomną tego wyjazdu. Do zobaczenia za rok!!!

26 sierpnia 2006
Tyle by było pogody cały dzień padało. Na szczęście znaczna większość naszych rozrywkowych studentów odsypiała wieczorną zabawę, co nie przeszkodziło pozostałym (mniej zmęczonym) uczestniczyć w porannych warsztatach pana mgr inż. Jaroszewskiego, którego zajęcia od lat cieszą się popularnością wśród studentów naszej uczelni. Wieczorem Samorząd zorganizował turniej bilardu i wspólne oglądanie zdjęć z obozu.

25 sierpnia 2006
Tradycyjnie po śniadaniu i obiedzie odbyły się warsztaty. Pozostali, korzystając z jedynego takiego dnia pełnego pięknej pogody, spędzili cały dzień na plaży. Wieczorem w końcu prawie opaleni zorganizowaliśmy karaoke. Tym razem również uczestniczyli w nim wczasowicze z ośrodka, a zabawa trwała do północy.

24 sierpnia 2006
Dziś jak każdego poranka ciężko nam było wstać. Nie mieliśmy jednak dużego wyboru, ponieważ już o 9.30 czekał na nas autokar do Malborka. Po dotarciu do celu naszej wycieczki od razu rozpoczęliśmy zwiedzanie. Największą popularnością cieszyła się wśród studentów pani przewodniczka ;) Nic zatem dziwnego, iż większość studentów zgodnie uznała, iż dzisiejsza wyprawa była znacznie ciekawsza od tej z pierwszego turnusu. Po powrocie do Krynicy oddaliśmy się słodkiej beztrosce i wypoczynkowi na plaży.
23 sierpnia 2006
Poza codziennymi warsztatami dziś po południu odbył się Mecz Piłki Plażowej, na szczęście tym razem pogoda nam dopisała. Niektórzy zdecydowali się nawet na kąpiel w morzu. Po kolacji fani Counter Strike mogli się zmierzyć w Turnieju. Późnym wieczorem samorząd zorganizował maraton filmowy.
22 sierpnia 2006
Po śniadaniu część grupy wybrała się na warsztaty prowadzone przez mgr inż. Andrzeja Ptasznika, pozostali zaś zdążyli jeszcze skorzystać ze słońca i kąpieli w morzu. Po południu mieliśmy rozegrać turniej Siatkówki plażowej, ale niestety pogoda popsuła nam plany. Większość osób poszła na popołudniowe warsztaty mgr inż. Daniela Jaroszewskiego, a pozostali wzięli udział w turnieju Tenisa Stołowego. Wieczorem już po raz drugi właściciel ośrodka zaprosił całą naszą grupę na biesiadę przy ognisku.
21 sierpnia 2006
No i niestety niestety I turnus dobiegł końca. Rano odbyły się ostatnie warsztaty, a już o 14.00 przywitaliśmy drugą grupę. Oni też spędzili pierwsze popołudnie na zwiedzaniu okolicy i rozlokowywaniu się w pokojach.
20 sierpnia 2006
Dziś po śniadaniu tradycyjnie część osób wybrała się na warsztaty. Tym razem prowadzone były przez Dariusza Olczyka, a tematem były Bazy Danych. Pozostali natomiast postanowili skorzystać ze słonecznej plaży. Po obiedzie zaczęły się przygotowania do karaoke, wszyscy stroili gardła na wielkie przedstawienie w szczególności, że zaszczycić miał nas Rektor. Karaoke zgodnie z planem rozpoczęło się o 20.00 byliśmy mile zaskoczeni obecnością innych mieszkańców ośrodka. Impreza zakończyła się sukcesem, gdyż chętnych do śpiewania nie brakowało.
19 sierpnia 2006
Dziś wyjątkowo zjedliśmy śniadanie o 8:30 a następnie wyruszyliśmy w rejs statkiem po Zalewie Wiślanym. Około 11:00 dotarliśmy do Fromborka. Tam zwiedziliśmy katedrę p.w. Najświętszej Panny Marii i św. Andrzeja, gdzie mieliśmy okazję wysłuchać koncertu organowego. Odwiedziliśmy także wieżę i Planetarium. Po 30 minutowym seansie na temat ciał niebieskich mieśmy czas wolny. Do ośrodka wróciliśmy ok. 17.00. O godzinie 19.00 Samoząd zorganizował Turniej Bilarda, w którym wzięło udział 16 osób, zaś pozostali uczestnicy obozu grali w ping ponga oraz Cyber Guya.
18 sierpnia 2006
Od rana wykładowcy prowadzili warsztaty, a amatorzy słonecznej kąpieli wylegiwali się na plaży. Po obiedzie Samorząd zorganizował mecz Siatkówki Plażowej. Natomiast wieczorem chętni zmierzyli się ze sobą w Turnieju Counter-Strikea.
17 sierpnia 2006
Dzisiaj odbyły się pierwsze warsztaty, co dziwne chętnych nie brakowało mimo pięknej pogody. Zajęcia zorganizowane były w grupach, więc pozostali udali się na plażę. Oszałamiająca temperatura wody (19 st. C) pobudzała śmiałków chętnych do kąpieli. Wieczór spędziliśmy na korzystaniu z miejscowych atrakcji.
16 sierpnia 2006
O 8:00 wyjechaliśmy z Warszawy. Droga minęła szybko, już niewiele po 13:00 dotarliśmy do Krynicy Morskiej. Po trzech godzinach wytężonej pracy Samorząd zainstalował sprzęt komputerowy, a studenci rozlokowali się w swoich pokojach. Do kolacji mieliśmy czas wolny i większość udała się na zwiedzanie okolic. Wieczorem właściciel ośrodka zaprosił nas na muzyczną biesiadę przy ognisku. Bawiliśmy się wspaniale!