Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Archiwum wiadomości >>> Letnia szkoła informatyki 2009

Letnia szkoła informatyki 2009

2009-04-24 10:00:00

Blog Letnich Warsztatów Informatycznych 2009

Niedziela - 09.08.2009

O dziwo, wyjechalismy o czasie spod naszej uczelni. Podczas dorgi bo  Bartkowa, pan kierowca zabawiał nas dvd z polskimi kabaretami. Po  wielu godzinach spedzonych w drodze, dotarlismy do naszych pieknych polskich  gór nad jeziorem Różanowskim. Po obiado-kolacji mieliśmy ognisko  integracyjne, a nasz śpiew rozbrzmiewał nad taflą wody, wśród pobliskich domków letniskowych do późnych godzin nocnych. Lecz  niestety, nie znamy żadnych piosenek informatycznych :) i oczywiście nie obyło się bez nocnej partyjki w counter-strika.

Poniedziałek - 10.08.2009

Tuż po śniadaniu, które było o nieludzko wczesnej godzinie, czyli  9:00 mieliśmy bardzo pouczający wykład o hackerach i krakerach. Jako, iż cały dzień mogliśmy pływać każdym sprzętem wodnym, jaki ten świat  widział na oczy, tako też właśnie z niego korzystaliśmy, aż do momentu , w którym nasze spalone słońcem karki zaczęły nam dokuczać.

Wtorek - 11.08.2009

Mimo zacnej pogody, i tak przed obiadem udało się nam popływać na rowerach wodnych i kajakach. Resztę dnia spędziliśmy integrując się pod każdym skrawkiem daszku jaki udało się nam znaleźć. Niekórzy oddali się grzewkości jak inni, jak przy deszczu zwykle bywa, korzystali z komputerów.

Środa - 12.08.2009

Tego pięknego dnia wyjechaliśmy do Nowego Sącza, by najpierw odwiedzić zaprzyjaźnioną z nami Wyższą Szkołę Biznesu. Po rozmowie z Rektorem tej uczelni i po krótkim oglądaniu kampusu uczelni, wybraliśmy się do Centrum Nowego Sącza na  smaczne lody, a następnie na zwiedzanie okolic. Po kolacji poszliśmy na wykład Pana Prof. Ptasznika, a zaraz po nim zaczęliśmy śpiewać stare polskie hity na karaoke.

Zdjęcie1
Zdjęcie2
Zdjęcie3
Zdjęcie4

>>Zachęcamy do zapoznania się z pełnym programem wyjazdu<<