Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Rekrutacja >>> IT Akademia >>> VeriSM™ Foundation

VeriSM™ Foundation

VeriSM™ to nowe podejście do zarządzania usługami w organizacji traktujące wszystkie jej jednostki oraz relacje między nimi jako relacje  klient- dostawca. Wskazuje organizacjom, w jaki sposób mogą one elastycznie dostosowywać zakres praktyk zarządzania, aby dostarczyć właściwy produkt lub usługę we właściwym czasie swoim konsumentom. VeriSM ™ umożliwia indywidualne podejście w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, wielkości organizacji, priorytetów biznesowych, kultury organizacyjnej – a nawet natury indywidualnego projektu lub usługi, z której korzysta organizacja.  Zamiast koncentrować się na jednym rutynowym, określonym sztywnymi procedurami sposobie pracy, VeriSM ™ umożliwia organizacjom reagowanie na oczekiwania ich klientów oraz zapewnianie odbiorom usług  dużej wartości dzięki zintegrowanym praktykom zarządzania usługami. Szkolenie przygotowuje uczestników do zdania egzaminu i uzyskania oficjalnego certyfikatu VeriSM™ Foundation (EXIN).


Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki zaprasza na dwudniowe szkolenie „VeriSM Foundation”
Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawowymi pojęciami oraz  obszarami związanymi z modelem VeriSM™


Program obejmuje zagadnienia

  • Organizacja usług
  • czym jest organizacja,  struktura organizacyjna i jej optymalizacja
  • kultura organizacyjna i zarządzanie
  • kontekst organizacji i  organizacja w czasie transformacji cyfrowej

2. Kultura usług

  • czym jest kultura usług i  jak budować strukturę usług
  • czynniki kulturowe

3. Ludzie: role, kompetencje i zespoły

  • Inteligencja emocjonalna
  • Ogólne kompetencje w zakresie zarządzania usługami
  • Ścieżki uczenia się i rozwój kariery, Profesjonalizm i etyka, zespoły

4. Model VeriSM

  • Zarządzanie.
  • Zasady
  • Siatka zarządzania
  • Definiowanie
  • Tworzenie
  • Zapewnienie
  • Reakcja

5. Dostosowanie modelu VeriSM do organizacji
6. Praktyki zarządzania
7.Technologie


Szkolenie kończy się akredytowanym egzaminem (EXIN)  test w j.angielskim


Prowadzący szkolenie:
Andrzej Bartkowiak - ITIL® Expert, ITIL® Service Manager, ITIL® Practitioner, ISO/IEC 20000 Consultant/Manager. Audytor wiodący systemów zarządzania ISO/ISEC 20000, ISO 27001, ISO 14001. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych. Od 2011 właściciel B-Option (projekty, audyty, szkolenia, doradztwo IT).   Jest akredytowanym trenerem ITIL® SIAM® VeriSM™ AgileScrum®. Posiada również certyfikaty w zakresie zarządzania Projektami PRINCE2® (Practitioner) oraz Ochrony Danych Osobowch (zgodne z RODO). Osobowość Roku 2011 "Lider Wsparcia" Help Desk Institute Polska. Juror Konkursu HDI Polska "Lider Wsparcia" Współzałożyciel i członek IT Service Management Forum Polska.

Wykładowca WWSI na studiach zagranicznych i podyplomowych Zarządzania Projektami (IT Service  Management, SIAM®, VeriSM™, AgileScrum). Zrealizował w kilkudziesięciu firmach i aktualnie realizuje audyty, szkolenia  i projekty
w zakresie dostosowania organizacji do wymogów RODO (ochrona danych osobowych).

Cena szkolenia (brutto): wynosi 1300 PLN /osoba (dla studentów WWSI 1200 zł) – z egzaminem

Termin szkolenia zostanie uzgodniony po zebraniu się min. 8 uczestników.

Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu prosimy o kontakt pod adresem:wjakubowska@wwsi.edu.pl
Zapraszamy!

Robocik WWSI