Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Rekrutacja 2017/2018 >>> IT Akademia >>> Skuteczne zarządzanie projektem PRINCE2® - warsztat

Skuteczne zarządzanie projektem PRINCE2® - warsztat

Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki zaprasza na szkolenie „Skuteczne zarządzanie projektem PRINCE2® - warsztat”

Planowany termin: 10 oraz 24 czerwca 2017 roku (8 godzin dziennie).

Cel warsztatu:

Celem warsztatu jest przedstawienie krok po kroku realizacji projektu w oparciu o standard PRINCE2®. Szkolenia PRINCE2® zazwyczaj nie przygotowują uczestnika do prowadzenia projektu. Dają jedynie wiedzę na temat metodyki wystarczającą do zaliczenia egzaminu i uzyskania certyfikatu. Brak zrozumienia istoty metodyki, jak również umiejętności jej zastosowania w realizowanych projektach jest przyczyną niskiej kultury projektowej w organizacjach. Dlatego dodatkowym celem niniejszego warsztatu jest wytłumaczenie uczestnikom istoty metodyki PRINCE2® oraz nauczenie ich praktycznego wykorzystania standardu PRINCE2® do zarządzania projektem.

Warsztat przeznaczony jest dla osób, które posiadają przynajmniej certyfikat PRINCE2® Foundation. W szkoleniu mogą wziąć udział członkowie zespołów projektowych oraz kierownicy projektów, którzy chcą zrozumieć podejście PRINCE2® do zarządzania projektem, uporządkować i pogłębić swoją wiedzę, doskonalić umiejętności, jak również nauczyć się wykorzystywać je praktycznie do zarządzania projektami informatycznymi według standardu PRINCE2®.

W standardzie PRINCE2® opisane zostały dwie techniki, mianowicie: Planowanie Oparte Na Produktach, Przegląd Jakości. Inne techniki, wykorzystywane przez kierowników projektów do zarządzania projektem, nie zostały opisane. Wiele z nich znalazło się w zakresie niniejszego warsztatu.

Warsztat nieakredytowany.

Oczekiwane umiejętności uczestników: Przynajmniej certyfikat PRINCE2® Foundation lub równorzędny poziom wiedzy. Mile widziany certyfikat PRINCE2® Practitioner

Studenci oraz absolwenci WWSI-350zł

Pozostałe osoby-400zł

Prowadzący szkolenie:

dr Waldemar Łabuda - absolwent Politechniki Warszawskiej. W latach 1997-1999 pełnił funkcję członka zarządu Szkoły Komputerowej Multitrade S.A. przejętej przez Prokom Software S.A. W latach 1999-2014 pracował na stanowisku dyrektora Oddziału, następnie dyrektora Biura Regionalnego Combidata Poland Sp. z o.o. (Grupa Asseco) w Warszawie. Od 2004 r. wykładowca, członek zespołu w projektach realizowanych przez WWSI. Członek PMI® (Project Management Institute). Posiada certyfikaty zawodowe firm Microsoft, Novell, SCO, jak również PMI® i APMG Ltd. (PRINCE2®, AgilePM®, ITIL®). Jest autorem wielu publikacji z zakresu edukacji i różnych aspektów zarządzania projektami.

Zakres i harmonogram warsztatu

Zgłoszenia:

Osoby, które chcą uczestniczyć w warsztacie, proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go na adres: wjakubowska@wwsi.edu.pl

O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń!

Serdecznie zapraszamy!!!

Robocik WWSI