Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Rekrutacja >>> IT Akademia >>> Service Integration & Management (SIAM®) Foundation

Service Integration & Management (SIAM®) Foundation

SIAM® (Service Integration and Management) czyli Zintegrowane Zarządzanie Usługami to dyscyplina integrującą działania obszarze zarządzania usługami IT, grupami dostawców oraz ich kosztami w celu zwiększenia sprawności i skuteczności obszarów dostarczających usług dla biznesu. Obejmuje zapewnienie optymalizacji wartości usług dostarczanych przez dostawców wewnętrznych i firmy zewnętrzne
w ramach modelu pozwalającego na elastyczne włączanie nowych dostawców w wyniku pojawiających się potrzeb organizacji. Definiuje i wprowadza rolę Integratora Usług odpowiedzialnego za efektywne funkcjonowanie modelu.


Szkolenie przygotowuje uczestników do zdania egzaminu i uzyskania oficjalnego certyfikatu SIAM® Foundation (EXIN).


Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki zaprasza na dwudniowe szkolenie „SIAM® Foundation”
Metodyka SIAM® opisuje podejście do zintegrowanego zarządzania dostawcami w środowisku tzw. „multi vendor”. Definiuje role tzw. Integratora Usług w trzech opcjach środowiska dostawców: wewnętrznego, zewnętrznego oraz „mieszanego”. Obejmuje cykl życia rozwiązania poprzez zdefiniowanie, wdrożenie, utrzymanie i doskonalenie. Wykorzystuje elementy praktyk i standardów ITIL®, COBIT®, Agile oraz ISO 20000.


Program obejmuje zagadnienia


Cele szkolenia obejmują:

  1. wprowadzenie do praktyk SIAM
  2. Uczestnik zapoznaje się z: podstawowymi pojęciami i zasadami praktyk.

  3. Implementacja w organizacji
  4. Uczestnik poznaje etapy wdrożenia, zadnia w poszczególnych etapach oraz efekty

  5. Role i odpowiedzialności
  6. Uczestnik zna i rozumie znaczenie poszczególnych ról oraz realizowane funkcje i zadania
    Praktyki SIAM
    Uczestnik poznaje zasady zarządzania w środowisku wielu zespołów, procesów

  7. Procesy SIAM
  8. Omówienie procesów z wyszczególnieniem trzech wybranych

  9. Ryzyka i wyzwania
  10. Omówienie ryzyk związanych z wdrożeniem i utrzymaniem SIAM

  11. SIAM i inne praktyki oraz standardy

Szkolenie kończy się akredytowanym egzaminem (EXIN) test w j. angielskim


Prowadzący szkolenie:
Andrzej Bartkowiak - ITIL® Expert, ITIL® Service Manager, ITIL® Practitioner, ISO/IEC 20000 Consultant/Manager. Audytor wiodący systemów zarządzania ISO/ISEC 20000, ISO 27001, ISO 14001. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych. Od 2011 właściciel B-Option (projekty, audyty, szkolenia, doradztwo IT). Jest akredytowanym trenerem ITIL® SIAM® VeriSM™ AgileScrum®. Posiada również certyfikaty w zakresie zarządzania Projektami PRINCE2® (Practitioner) oraz Ochrony Danych Osobowch (zgodne z RODO). Osobowość Roku 2011 "Lider Wsparcia" Help Desk Institute Polska. Juror Konkursu HDI Polska "Lider Wsparcia" Współzałożyciel i członek IT Service Management Forum Polska.

Wykładowca WWSI na studiach zagranicznych i podyplomowych Zarządzania Projektami (IT Service Management, SIAM®, VeriSM™, AgileScrum). Zrealizował w kilkudziesięciu firmach i aktualnie realizuje audyty, szkolenia i projekty
w zakresie dostosowania organizacji do wymogów RODO (ochrona danych osobowych).

Cena szkolenia (brutto): wynosi 1600 PLN /osoba (dla studentów WWSI 1400 zł) – z egzaminem

Termin szkolenia zostanie uzgodniony po zebraniu się min. 8 uczestników.


Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu prosimy o kontakt pod adresem:wjakubowska@wwsi.edu.pl
Zapraszamy!

Robocik WWSI