Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Rekrutacja >>> IT Akademia >>> ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

ITIL® to jeden z najpopularniejszych modeli na świecie, zjednujący sobie w naszym kraju coraz szersze grono sympatyków. Obecnie coraz więcej osób pracujących w dużych, uznanych firmach może pochwalić się certyfikatem ukończenia szkoleń, bądź akredytowanym przez EXIN egzaminem. ITIL® powstał z myślą o przedsiębiorstwach korzystających z produktów IT a jego zadaniem jest określenie sposobu, w jaki powinno być prowadzone zarządzanie informatyzacją, aby najlepiej spełniała swe zadanie wewnątrz firmy.

Metoda szkolenia: wykład oraz ćwiczenia praktyczne

Czas szkolenia:2 dni zajęcia w dniach 23-24 lutego 2016r w godzinach 9:00-16:00.

Cel szkolenia: Poznanie podstawowych pojęć, definicji, ról i odpowiedzialności wg ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, przygotowanie do egzaminu.

Certyfikat: Certyfikat uczestnictwa + po zdanym egzaminie Certyfikat wydany przez EXIN®

Zakres szkolenia: Przedstawienie koncepcji organizacji IT jako dostawcy usług informatycznych. Poznanie najlepszych światowych praktyk skutecznego i efektywnego zarządzania cyklem życia usług od strony operacyjnej, oraz ciągłego doskonalenia procesów i dostarczanych usług. Poznanie podstawowej znajomość definicji, ról i odpowiedzialności wg ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, przygotowanie do egzaminu.

Adresaci szkolenia:

  • Service Level Manager
  • Service Manager
  • Incident Manager
  • Problem Manager
  • Change Manager
  • Release Manager
  • Configuration Manager
  • Security Manager
  • Kierownik Sekcji Monitoringu
  • Kierownik Service Desk
  • Kierownik Utrz. Infrastruktury
  • Specjalista/Analityk Infrastruktury
  • Kierownik Utrz. Aplikacji
  • Specjalista/Analityk Aplikacji
  • Kierownik Centrum Testów
  • Specjalista/Analityk Testów
  • Project Manager IT
  • Architekt IT
  • Programista
  • Dyrektor / vice Działu IT
  • Koordynator Komunikacji IT
  • Klient
  • Odbiorca biznesowy
  • Przedstawiciel Klienta
  • Użytkownik

Program szkolenia

Prowadzący szkolenie:
Krzysztof Politowicz- Trener i Partner Zarządzający, Business Excellence Institute Sp. z o.o.

Doświadczenie i projekty:
– doświadczony trener m.in. Service Level Management, IT Infrastructure Library (ITIL®),
– Key Account Manager w Gartner Poland (konsulting) ściśle współpracujący z firmami telekomunikacyjnymi (TPSA, ERA, Polkomtel, PTK Centertel), sektorem publicznym i rządowym (MOF, ZUS, PP), usługowym (RWE, EdF, Vattenfall) i farmaceutycznym (PGF, Glaxo),
– współzałożyciel i były członek zarządu itSMF Polska.
Certyfikaty: ITIL® Expert, ITIL® Service Manager,  Prince2® Practitioner,  Akredytowany Trener ITIL®, The fifth element – an SLM exprience Trainer, Communication Selling Skills.

Planowany termin szkolenia: zajęcia w dniach 23-24 lutego 2016r w godzinach 9:00-16:00.

szkolenie odbędzie się po zebraniu minimum 10 osobowej grupy uczestników.*

Koszty uczestnictwa (szkolenie + egzamin):

Dla studentów i absolwentów WWSI-1700zł

Dla osób spoza WWSI-1900zł

Zgłoszenia:

Osoby, które chcą uczestniczyć w szkoleniu, proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go na adres: wjakubowska@wwsi.edu.pl

O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń!

Dodatkowe informacje na temat metodyki ITIL®

Serdecznie zapraszamy!!!

Robocik WWSI