Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się
>>> Strona główna >>> Rekrutacja >>> IT Akademia >>> IT Service Management based on ISO/IEC 20000

IT Service Management based on ISO/IEC 20000

IT Service Management Foundation opisuje najważniejsze informacje i koncepcje
usługowego zarządzania IT oraz także ich relacje z innymi obszarami zarządzania jakością w organizacji. Wdrożenie projektu systemowego podejścia do zarządzania usługami opartego na Normie ISO 20000 gwarantuje organizacji ciągłe doskonalenia oraz wzrost efektywności i jakości świadczonych usług.


Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki zaprasza na dwudniowe szkolenie „ITSM Foundation based on ISO 20000”


Szkolenie ma na celu przedstawienie wiedzy i nabycie podstawowych umiejętności umożliwiających udział w zespołach organizacyjnych działających w ramach zarządzania usługami. Szczególnym tematem szkolenia jest system zarządzania usługami (SMS) i procesy zarządzania usługami. Celem szkolenia jest również poznanie podstawowych pojęć
i podstawowej terminologii zarządzania usługami IT w oparciu o międzynarodowy standard ISO / IEC 20000.


Szkolenie obejmuje następujące obszary:

  1. koncepcję Systemu Zarządzania Jakością Usług
  2. Uczestnik zna i rozumie pojęcia system, system zarządzania, usługa, zarządzanie jakością.

  3. międzynarodowy standard ISI/IEC 20000-1:2011 oraz rodzinę Norm ISO 20000
  4. Uczestnik poznaje rodzinę Norm ISO 20000 oraz ich zastosowanie. Rozumie role poszczególnych uregulowań,
    szczególnie wymagań dotyczących Systemu Zarządzania

  5. proces certyfikacji i audytowania jakości usług
  6. Uczestnik zna i rozumie pojęcia zakresu systemu, rodzajów audytów oraz procesu certyfikacji na zgodność
    ze standardem w tym cyklu życia certyfikatu

  7. wymagania Normy dotyczące Systemu Zarządzania Usługami
  8. Uczestnik poznaje model Deminga (PDCA) jego zastosowanie dla Ustanowienia, Wdrożenia, Monitorowania,
    Ulepszania Systemu Zarządzania. Jest świadomy struktury systemu zarządzania na bazie wdrożonych i zatwierdzonych polityk, przeglądów i audytów systemu.
    Poznaje wymagane procedury i zapisy dla zapewnienia zgodności Systemu Zarządzania z Normą

  9. procesy objęte standardem i wymagania Normy
  10. Uczestnik po ukończeniu szkolenia zna wymagania dotyczące 13 procesów objętych Normą ISO 20000

  11. Kompetencje i szkolenia oraz próbny egzamin

Omawiane są modele kompetencyjne dla ITSM bazującego na Normie ISO 2000 (szkolenia, certyfikacje)

Przeprowadzany jest egzamin próbny i omówienie rozwiązań testu
Szkolenie kończy się akredytowanym egzaminem (EXIN) test w j. angielskim


Prowadzący szkolenie:
Andrzej Bartkowiak - ITIL® Expert, ITIL® Service Manager, ITIL® Practitioner, ISO/IEC 20000 Consultant/Manager. Audytor wiodący systemów zarządzania ISO/ISEC 20000, ISO 27001, ISO 14001. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Ciągłością Działania ISO 22301. Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych. Od 2011 właściciel B-Option (projekty, audyty, szkolenia, doradztwo IT). Jest akredytowanym trenerem ITIL® SIAM® VeriSM™ AgileScrum®. Posiada również certyfikaty w zakresie zarządzania Projektami PRINCE2® (Practitioner) oraz Ochrony Danych Osobowch (zgodne z RODO). Osobowość Roku 2011 "Lider Wsparcia" Help Desk Institute Polska. Juror Konkursu HDI Polska "Lider Wsparcia" Współzałożyciel i członek IT Service Management Forum Polska.

Wykładowca WWSI na studiach zagranicznych i podyplomowych Zarządzania Projektami (IT Service Management, ITIL®,SIAM®, VeriSM™, AgileScrum). Zrealizował w kilkudziesięciu firmach audyty, szkolenia i projekty
w zakresie dostosowania organizacji do wymogów RODO (ochrona danych osobowych).

Renata Podlewska - Jest akredytowanym trenerem SIAM®/VeriSM™,AgileScrum®. Posiada certyfikaty audytora wiodącego ISO 20000, Inspektora Ochrony Danych, audytora ISO27001 i 22301. Posiada doświadczenie z obszaru wdrażania systemów i procesów ITSM oraz Menadżera Procesów IT odpowiedzialnego za utrzymanie certyfikowanego na zgodność z międzynarodowym standardem ISO/IEC 20000 -1:2011 Systemu Zarządzania Usługami IT. Zrealizowała
w kilkudziesięciu firmach audyty, szkolenia i projekty w zakresie dostosowania organizacji do wymogów RODO (ochrona danych osobowych).


Cena szkolenia (brutto): wynosi 1200 PLN /osoba (dla studentów WWSI 1100 zł)


Termin szkolenia zostanie uzgodniony po zebraniu się min. 8 uczestników.


Osoby chcące wziąć udział w szkoleniu prosimy o kontakt pod adresem:wjakubowska@wwsi.edu.pl
Zapraszamy!

Robocik WWSI